Hoe Made is Made
Made is geboren vanuit de liefde voor data en een sterk groeiende ontwikkeling die organisaties voor de komende decennia zal tekenen. Met Industry 4.0 en alles wat daarbij komt kijken zoals Internet of Things, Big Data Analytics en robotics, verandert de wereld drastisch om ons heen. De manier hoe wij naar de wereld kijken, met elkaar communiceren, alles verandert.
Voor organisaties betekent dit dat een hoop organisaties met deze ontwikkeling zullen vergaan en voor andere organisaties betekent het dat ze hun business model moeten aanpassen of soms zelfs compleet opnieuw moeten uitvinden. Dit vereist stevige kennis van strategie, data en technologie. Een unieke, maar vandaag de dag een cruciale combinatie van kennis en competenties om het verschil te maken.
Met de kennis, competenties, maar vooral ook de liefde voor technologie en data, is Made geboren vanuit een traditioneel strategiebureau voor technologiebedrijven, naar een gespecialiseerde organisatie die zich alleen maar toelegt op data, technologie en digitale strategieën.

Onze drie peilers

De meest belangrijke peilers waarin alle onze diensten uit voortkomen.

Data

Data is de hoeksteen van onze organisatie. Op basis van data ageren we. Informatie is key, met de juiste informatie loop je als organisatie voorop.

Technologie

Implementatie en gebruik van de juiste technologie maakt het verschil voor organisaties. Zonder technologie bestaat er vandaag de dag geen marketing.

Marketing en Strategie

Met kennis van marketing en strategie kunnen we technologie en data op de juiste manier inzetten binnen de activiteiten, campagnes en propositie.
Het verhaal achter Made
Made staat voor Marketing and Data Engineers. Een Engelse naam met een dubbele betekenis. Hoewel we nu in een beperkt aantal landen nog opereren, hebben we voor Engels gekozen omdat de ambitie en plannen er liggen om grootschalig in strategische landen uit te breiden. Portugal, Brazilië, Italië en Kaapverdië zijn de eerste landen waar we verder uit gaan breiden.
De naam Made komt verder voort uit onze filosofie. De filosofie dat we in een maakmaatschappij leven waarbij alles maakbaar is. Ook geloven wij niet (meer) in traditionele marketeers en conventionele strategisten. Wij geloven in engineers die op basis van kennis van business en technologie een bedrijf engineeren en dus maken. Daarom Made.

2015

Oprichting klassiek bureau
De oprichting van het klassieke marketing- en strategiebureau.

2018

Nieuwe focus
De focus wordt gelegd op data- en transformatieprojecten.

2018

De transformatie
De transformatie wordt ingezet naar een organisatie die zich onderscheid op data en technologie.

2019

Made is made
Made wordt opgericht en er wordt afscheid genomen van het oude bureau.

2020

De uitbreiding
Het jaar dat we gaan uitbreiden. In mankracht maar ook in buitenlandse markten.
Enkele quotes

Met veel liefde en een gezonde dosis drive werken we hard voor en met onze klanten samen. Omdat wij zo gefocust zijn op het werk, vergeten we altijd om een quote en/of testimonial te vragen. Toch hebben wij er hier twee. Dit om een bescheiden beeld te geven van hoe onze klanten het ervaren.