Made Data Solutions
Met Made Data Solutions maken we graag een grote impact binnen een organisatie. Door middel van onze data solutions kijken we kritisch naar bedrijfs- en klantprocessen en zorgen dat de juiste technologie hierop aansluit.
In de praktijk betekent dit dat we complete processen en/of Customer Journey’s in kaart brengen en automatiseren. Van landingspagina’s tot volledig geautomatiseerde (mail) CRM-systemen die automatisch op kritische momenten optreden. Dit kan zijn voor marketingprocessen, bedrijfsprocessen of andere bedrijfskritische processen.
Made gelooft niet in één enkel systeem, maar in een perfect samengesteld ecosysteem. Dit betekent dat we altijd onafhankelijk kijken naar processen en techniek en daar de juiste oplossing bij leveren. Deze methode zorgt ervoor dat een organisatie altijd de beste maatwerkoplossing heeft, geen afhankelijkheid en risico van een enkel systeem en vaak is de investering in tijd en geld vele malen lager.

Wil je meer weten over onze Data Solutions?

Wij geloven in de kracht van een goed en vrijblijvend gesprek. Wij horen graag wat jouw organisatie doet, waar het voor staat en voor welke (toekomstige) uitdagingen jullie staan. Je kan dan altijd vrijblijvend met ons sparren. Vanaf daar zien we wel verder.

Made2know geeft nieuwe inzichten

Met ons uniek Made2Know platform hebben wij unieke en uitgebreide informatie over diverse markten en niches. Het Made2Know dataplatform is een platform die continu gevoed wordt met marktdata, campagnedata en onderzoeksdata. Deze data geeft ons unieke informatie over specifieke markten, doelgroepen en producten. Deze informatie stelt ons vervolgens in staat om op microniveau te targeten voor onze opdrachtgevers.

1200+
Happy Clients
156+
Happy Clients
Exclusieve

Branchedata

Exclusieve data van branches zoals travel, zorg, entertainment, onderwijs en retail.
Brede inzet

Doelgericht

De data van Made2Know wordt ingezet voor marketingcampagnes, job marketing, marktonderzoeken en verfijning van nieuwe algoritmes.
ML met AI

Zelflerend

Door middel van Machine Learning in combinatie met Artificial Intelligence is Made2Know constant bezig met het verbeteren van zijn eigen platform.
Sales Made

Leadgeneratie

Met Made2Know hebben we meer dan 400.000 leads gegenereerd. Hier zijn we trots op.
Samenwerken

API Projecten

Voor grote projecten en/of ter verbetering van bepaalde applicaties die een positieve impact maken op de levenskwaliteit van mensen, zetten we Made2Know in.
Campagnes

Made2Max

Made2Know in combinatie met de artificiële intelligentie van Made2Max zorgen samen voor de beste campagneprestaties.
Made Data Solutions Klantcase

Om het net een beetje beter te begrijpen allemaal.

De organisatie gericht op levensbeschouwing, gaat vanaf 2020 met een nieuw merk zich richten op ontmoetingen in het kader van levenskunst en levensbeschouwing.

De ontmoetingen vinden in het hele land plaats waarvoor voor elke regio een regiocoördinator aangesteld is. De regiocoördinator is verantwoordelijk voor de algehele opzet en regie van een ontmoeting.

Binnen de organisatie is er onlangs op een extensief ERP-systeem overgestapt die opgezet is om als CRM-systeem te dienen. Een tijdsintensieve en kostbare investering. Binnen het systeem worden ontmoetingen aangemaakt en wordt de informatie doorgestuurd naar het Content Management Systeem (CMS) van de website. Aanmeldingen voor ontmoetingen vinden plaats via het web en worden tevens via het CMS teruggestuurd naar het CRM-systeem.

Vanuit de organisatie en de marketinggedachte zijn er echter cruciale behoeftes, zoals:

  1. De mogelijkheid om KPI’s zichtbaar te maken en hierop te sturen in de vorm van een dashboard.
  2. De mogelijkheid om geautomatiseerd te evalueren na elke ontmoeting.
  3. De mogelijkheid om geautomatiseerd om een klant te “nurturen” na de aanmelding voor een ontmoeting.
  4. De mogelijkheid om klantdata te verrijken ten behoeve van een betere Customer journey.

De huidige systematiek biedt vanwege zijn ERP-karakter onvoldoende mogelijkheden hiervoor. Na een grondige analyse, heeft Made ervoor gekozen om binnen het huidige ecosysteem een marketing Automation Systeem Toe te voegen en een dashboard tool.

De gedachte hierachter is dat de afhankelijkheid van het algemene CRM-systeem zo beperkt wordt. Gezien het gebrek aan intelligentie, kan deze slechts gebruikt worden voor opslag en basisverwerking van processen en procesdata. De marketing Automation valt als een schil om het CRM-systeem heen die vervolgens met intelligentie de betreffende data verwerkt. Ook kunnen overige databronnen zoals Google Analytics gemakkelijk gekoppeld worden.

Made Data Solutions Klantcase
Door middel van de dashboard software kunnen de KPI’s weergegeven worden. Op deze manier kunnen bronnen af- en aangeschakeld worden, omgewisseld worden voor andere systemen, zonder dat een (kritisch) proces omvalt. Ook kan er op deze manier makkelijk via verschillende bronnen data verrijkt worden. Dit met het doel om de Customer journey nog beter te begrijpen en te optimaliseren.

Op basis van de organisatie en behoeftes kiest Made vervolgens samen wat de juiste systemen zijn en draagt dan verder bij aan de implementatie, configuratie en het opzetten van de processen. Voor een organisatie bijzonder spannend en waardevol, voor ons ontzettend gaaf om te doen en om deze impact te mogen maken.