Met ons uniek Made2Know platform hebben wij unieke en uitgebreide informatie over diverse markten en niches. Het Made2Know dataplatform is een platform die continu gevoed wordt met marktdata, campagnedata en onderzoeksdata. Deze data geeft ons unieke informatie over specifieke markten, doelgroepen en producten. Deze informatie stelt ons vervolgens in staat om op microniveau te targeten voor onze opdrachtgevers.
Made Campaigns
Made is gespecialiseerd in het opzetten en beheren van data gedreven campagnes. Denk aan recruitmentcampagnes, contentcampagnes en leadcampagnes. Wat al deze campagnes gemeen hebben is dat ze data gedreven zijn. Al onze klanten beschikken verder over een eigen dashboard met volledige inzage in de data en prestaties
Met onze data en data-onderzoek analyseren we nauwkeurig de producten, diensten, de doelgroep en andere relevante factoren. Door middel van de analyse en uitkomsten, zijn we in staat een campagne op te zetten maximaal presteert. Dat wil zeggen: de beste mogelijke conversie. Wat de conversie van een campagne is, is afhankelijk van het type campagne. Voorbeelden zijn een sale, een hire, reservering of download van een whitepaper. Onze data gedreven campagnes zorgen dan ook voor bovenmatige prestaties ten opzichte van klassieke campagnes die niet data gedreven zijn.
Meer informatie over Made Campaigns?
Plan een vrijblijvend gesprek en/of vraag een gratis online gesprek aan. Wij komen graag langs of plannen een video call en leggen je graag uit hoe de data-gedreven-campagnes van Made werken en hoe jullie dashboard eruit komt te zien.
Made2know, ons intelligente dataplatform
100%%
Uptime
2300+
k Records
Exclusieve
Branchedata
Exclusieve data van branches zoals travel, zorg, entertainment, onderwijs en retail.
Brede inzet
Doelgericht
De data van Made2Know wordt ingezet voor marketingcampagnes, job marketing, marktonderzoeken en verfijning van nieuwe algoritmes.
ML met AI
Zelflerend
Door middel van Machine Learning in combinatie met Artificial Intelligence is Made2Know constant bezig met het verbeteren van zijn eigen platform.
Sales Made
Leadgeneratie
Met Made2Know hebben we meer dan 400.000 leads gegenereerd. Hier zijn we trots op.
Samenwerken
API Projecten
Voor grote projecten en/of ter verbetering van bepaalde applicaties die een positieve impact maken op de levenskwaliteit van mensen, zetten we Made2Know in.
Campagnes
Made2Max
Made2Know in combinatie met de artificiële intelligentie van Made2Max zorgen samen voor de beste campagneprestaties.
Het verhaal achter Made
Made staat voor Marketing and Data Engineers. Een Engelse naam met een dubbele betekenis. Hoewel we nu in een beperkt aantal landen nog opereren, hebben we voor Engels gekozen omdat de ambitie en plannen er liggen om grootschalig in strategische landen uit te breiden. Portugal, Brazilië, Italië en Kaapverdië zijn de eerste landen waar we verder uit gaan breiden.
De naam Made komt verder voort uit onze filosofie. De filosofie dat we in een maakmaatschappij leven waarbij alles maakbaar is. Ook geloven wij niet (meer) in traditionele marketeers en conventionele strategisten. Wij geloven in engineers die op basis van kennis van business en technologie een bedrijf engineeren en dus maken. Daarom Made.
2015
Oprichting klassiek bureau
De oprichting van het klassieke marketing- en strategiebureau.
2018
Nieuwe focus
De focus wordt gelegd op data- en transformatieprojecten.
2018
De transformatie
De transformatie wordt ingezet naar een organisatie die zich onderscheid op data en technologie.
2019
Made is made
Made wordt opgericht en er wordt afscheid genomen van het oude bureau.
2020
De uitbreiding
Het jaar dat we gaan uitbreiden. In mankracht maar ook in buitenlandse markten.
Data gedreven campagnes versus klassieke campagnes
Wat is het verschil tussen een data gedreven campagne en een data gedreven campagne? Wat is het beste voor je organisatie?
Bij een klassieke marketingcampagne wordt er op een andere manier naar campagnes gekeken. Waar bij een data gedreven campagne de primaire focus ligt op de eigenschappen van een dienst/product en de bijbehorende doelgroep, wordt er bij een klassieke campagne vooral op kosten gestuurd. Een klassieke marketingcampagne wordt vaak op een set aannames en doelstellingen opgezet. Tijdens de campagne wordt er gestuurd op een maximale conversie tegen een zo laag mogelijk Cost per Click (CPC). Wij zien dit ook wel als “inside-out-denken”. Waarbij er minder gekeken wordt naar de intrinsieke waarde van een product, de doelgroep en meer maar volume en kosten. Dit zorgt vaak op langere termijn voor lagere prestaties. Zowel op conversie als op kwaliteitsgebied.
Vanzelfsprekend zijn een maximale conversie tegen een lage CPC bij een data gedreven marketingcampagne ook belangrijk. Er wordt hier ook continu naar gekeken. Maar, nu komt iets wat voor sommige wellicht abstract is; wij sturen niet op lagere kosten, maar op een betere datakwaliteit. Dit leidt vervolgens tot lagere kosten van de campagne. Een data gedreven campagne heeft namelijk een iteratief karakter met een andere focus. Hierbij wordt er op basis van data een campagne ingeregeld en continu zoveel mogelijk data vergaard om de campagne continu aan te passen. Dit zorgt ervoor dat de campagne een lerend karakter heeft. Dit met als gevolg dat de campagnekosten omlaag gaan en de kwaliteit omhoog.