Made heeft complete programma’s uitgewerkt om onderwijsinstellingen bij te staan bij het verzamelen van (de juiste) data, het analyseren van de data en deze om te zetten naar verbeterde resultaten. Dit doen we om bijvoorbeeld (betere) docenten aan te trekken, de prestaties van docenten te verbeteren of leerlingprestaties te verbeteren. Dit doen we voor zowel private als overheidsinstellingen.
Het belang van goed onderwijs
Het onderwijs is de hoeksteen van onze samenleving en bepalend voor de toekomst van onze kinderen. Het is van maatschappelijk en essentieel belang dat we van goed onderwijs kunnen genieten. Om goed onderwijs te kunnen faciliteren, is het belangrijk om goed te kunnen meten.
Do it. Make it. Made it.
Bereik je doelen en creëer waarde door gebruik te maken van de diensten en expertise van Made. Bekijk hoe onze dienstverlening in elkaar steekt en hoe wij jou van waarde kunnen zijn.
Job Campaigns
Door middel van data gedreven campagnes en selectie algoritme weten wij de juiste docenten te bereiken.
Research
Waar traditionele systemen tekort schieten, onderzoekt Made wat de daadwerkelijke feiten en situaties zijn.
Data solutions
Wij automatiseren elk proces, elke customer journey met de best passende technologie.
Digital strategy
Wij nemen afscheid van oude business modellen en maken technologie en data onderdeel van je nieuwe waardepropositie.
De nieuwe modus operandi voor het onderwijs
Of het nu om werving van goede docenten gaat of het meten en verbeteren van prestaties. Alles begint met data.
Met de uitgebreide kennis en data van het onderwijs die wij bezitten, zijn we in staat beter het onderwijs te begrijpen. Vanuit dit begrip kan er dan ook vanuit holistisch oogpunt gekeken worden naar de problematiek die zich binnen het onderwijs afspeelt. Made heeft ervoor gekozen om zich te specialiseren in vraagstuk van het lerarentekort en het vraagstuk hoe je (nog) beter een leerling zijn prestaties kan meten en uiteindelijk verbeteren. Dit laatste als aanvulling op het bestaande leerlingvolgsysteem (LVS). Door middel van onze data, algoritmes en pedagogen, zijn we in staat kritische prestatie indicatoren naar boven te halen en deze op een juiste manier te interpreteren. De uitkomsten hiervan zijn de basis voor alles wat erna volgt.
In het geval van een wervingscampagne maken we eerst een analyse van de onderwijsinstelling. Ons artificial Intelligence platform scant en analyseert vervolgens aan de hand van het data het internet om de juiste kandidaten aan te leveren. Deze methode zorgt voor een verhoogd succes qua werving, maar ook qua retentie. In het geval van het vraagstuk van de leerlingprestaties, doen we een intake waarbij we de benodigde data opvragen en analyseren. Aan de hand van deze data en het oordeel van een pedagoog komen de daadwerkelijke prestaties naar voren. Aan de hand van deze prestaties kunnen er plannen opgesteld worden om specifieke punten aan te pakken. In combinatie met een LVS blijkt deze aanpak zeer effectief te zijn.
Wil je graag kennismaken met Made?
Wij geloven in de kracht van een goed en vrijblijvend gesprek. Wij horen graag wat jouw organisatie doet, waar het voor staat en voor welke (toekomstige) uitdagingen jullie staan. Je kan dan altijd vrijblijvend met ons sparren. Vanaf daar zien we wel verder.
Waaraan kan je Made herkennen?
Sommige wellicht verrassend en sommige wat minder verrassend. Dit is waar we voor staan.
Partnermentaliteit
We geloven heilig in onze aanpak en hoe wij werken met én voor de organisaties die we bedienen. Met onze manier van aanpak en communicatie voelt de organisatie dat wij een partner zijn en niet een leverancier.
Onafhankelijk
Made verbindt zich bewust niet aan specifieke systemen of merken. Op deze manier zijn we in staat altijd de beste (technische) oplossing te leveren die bij de organisatie past. Wij geloven ook niet in een enkel perfect systeem, maar in een perfect samengesteld ecosysteem.
Rapportages
We laten graag een goede indruk achter met onze zorgvuldig opgestelde rapportages. Zowel inhoudelijk als visueel wil Made altijd de beste presentaties afleveren. Wij geloven dat data op de best mogelijke manier gevisualiseerd moet worden.
Datagedreven
Een inkopper, maar het is vreemd als we hem niet erbij zetten. Made kenmerkt zich uiteraard voornamelijk door zijn datagedreven karakter. Wij kunnen niet genoeg benadrukken hoe wij leven van en voor data.
Expertise
Al onze mensen zijn experts met een bovengemiddeld kennisniveau van zijn of haar vakgebied. BIjna al onze medewerkers verrichten ook onderzoek binnen zijn of haar gebied van expertise.
Waardecreërend
Met alles wat we doen, richten we ons op het creëren van meer waarde voor de organisatie. Soms kan dit direct, soms indirect doordat onze werkzaamheden bijdragen aan een groter geheel.