Met ons uniek Made2Know platform hebben wij unieke en uitgebreide informatie over diverse markten en niches. Het Made2Know dataplatform is een platform die continu gevoed wordt met marktdata, campagnedata en onderzoeksdata. Deze data geeft ons unieke informatie over specifieke markten, doelgroepen en producten. Deze informatie stelt ons vervolgens in staat om op microniveau te targeten voor onze opdrachtgevers.
Wil je meer weten over onze Data Solutions?
Wij geloven in de kracht van een goed en vrijblijvend gesprek. Wij horen graag wat jouw organisatie doet, waar het voor staat en voor welke (toekomstige) uitdagingen jullie staan. Je kan dan altijd vrijblijvend met ons sparren. Vanaf daar zien we wel verder.
Branchedata
Doelgericht
Zelflerend
Leadgeneratie
API Projecten
Made2Max
Om het net een beetje beter te begrijpen allemaal.
De ontmoetingen vinden in het hele land plaats waarvoor voor elke regio een regiocoördinator aangesteld is. De regiocoördinator is verantwoordelijk voor de algehele opzet en regie van een ontmoeting.
Binnen de organisatie is er onlangs op een extensief ERP-systeem overgestapt die opgezet is om als CRM-systeem te dienen. Een tijdsintensieve en kostbare investering. Binnen het systeem worden ontmoetingen aangemaakt en wordt de informatie doorgestuurd naar het Content Management Systeem (CMS) van de website. Aanmeldingen voor ontmoetingen vinden plaats via het web en worden tevens via het CMS teruggestuurd naar het CRM-systeem.
Vanuit de organisatie en de marketinggedachte zijn er echter cruciale behoeftes, zoals:
- De mogelijkheid om KPI’s zichtbaar te maken en hierop te sturen in de vorm van een dashboard.
- De mogelijkheid om geautomatiseerd te evalueren na elke ontmoeting.
- De mogelijkheid om geautomatiseerd om een klant te “nurturen” na de aanmelding voor een ontmoeting.
- De mogelijkheid om klantdata te verrijken ten behoeve van een betere Customer journey.
De huidige systematiek biedt vanwege zijn ERP-karakter onvoldoende mogelijkheden hiervoor. Na een grondige analyse, heeft Made ervoor gekozen om binnen het huidige ecosysteem een marketing Automation Systeem Toe te voegen en een dashboard tool.
De gedachte hierachter is dat de afhankelijkheid van het algemene CRM-systeem zo beperkt wordt. Gezien het gebrek aan intelligentie, kan deze slechts gebruikt worden voor opslag en basisverwerking van processen en procesdata. De marketing Automation valt als een schil om het CRM-systeem heen die vervolgens met intelligentie de betreffende data verwerkt. Ook kunnen overige databronnen zoals Google Analytics gemakkelijk gekoppeld worden.
Op basis van de organisatie en behoeftes kiest Made vervolgens samen wat de juiste systemen zijn en draagt dan verder bij aan de implementatie, configuratie en het opzetten van de processen. Voor een organisatie bijzonder spannend en waardevol, voor ons ontzettend gaaf om te doen en om deze impact te mogen maken.